600. Bad Dürkheimer Wurstmarkt / Derkumer Worschtmarkt / WUMA ;-)
#1

An alle Weinfest-Freunde. Vom 9. - 13. und 16. - 19. September ist wieder Wurstmarkt-Zeit und zwar der 600. auf dem Festgelände vor dem Riesenfass. Do gibts wenigschtens gscheite Pälzer Woi unn Woischorle im gegensatz zum Trollinger Woi-Schorle der iss jo nur fascht die Hälft , Isch muss doch mol gugge, ob de Cannstatter Wase Dubbe-Gläser hot was isch bezweifel

PS: Auch Schwaben sind Willkommen ,, Hanoi isch Geil gell B)

http://www.Duerkheimer-Wurstmarkt.de


Wer vum Worschtmarkt bleibt dehäm, dut ehm läd un

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
In de Keschdezeit fah ich mol widder häm,
un machmers mol widder värzeh Daach begwehm.
Wenn de Moschd im Keller gärt bin isch debei,
Dann gibts Pälzer Keschde un neie Wei.


Refrain:
Auf Ihr Brieder in die Palz,
wu die Mamme mit'm Moscht uffem Marktplatz schdehd,
denn vun nix hot se net ehrn dicke Hals,
weil se plärrt un plärrt bis ihr die Luft ausgeht.
Auf Ihr Brieder in die Palz,
wu die Mamme mit'm Moscht uffem Marktplatz schdehd,
Lossen mer de Neie durch de Hals,
drum auf ihr Brieder in de Palz !

Wer die Geeschend kennt, der kennt ach ehrn Gschmack,
wann die Marie dann de Zwewwelkuuche backt.
So ä ganz spezielli Hausmannskoscht,
schmeckt erscht rischtisch zu em fedderweiße Moschd.
Jeder haut do nei un froocht nit lang was es koscht.


Refrain:
Auf Ihr Brieder in die Palz,
wu die Mamme mit'm Moscht uffem Marktplatz schdehd,
denn vun nix hot se net ehrn dicke Hals,
weil se plärrt un plärrt bis ihr die Luft ausgeht.
Auf Ihr Brieder in die Palz,
wu die Mamme mit'm Moscht uffem Marktplatz schdehd,
Lossen mer de Neie durch de Hals,
drum auf ihr Brieder in de Palz !

Schunn seit Omas Zeide kennt ma dähn Brauch,
doher protzt en jeder Pälzer mit seim Bauch.
Doch sein greeschder Schdoltz des esch sei roodie Naas,
als Erkennungszeiche; isch hab widder Gas.
Wer so trinke kann der beißt so schnell net ins Gras


Refrain:
Auf Ihr Brieder in die Palz,
wu die Mamme mit'm Moscht uffem Marktplatz schdehd,
denn vun nix hot se net ehrn dicke Hals,
weil se plärrt un plärrt bis ihr die Luft ausgeht.
Auf Ihr Brieder in die Palz,
wu die Mamme mit'm Moscht uffem Marktplatz schdehd,
Lossen mer de Neie durch de Hals,
drum auf ihr Brieder in de Palz!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Des iss ä gscheits Pälzer Woi Dubbe-Glas

[Bild: 3is38jc5.jpg]

Die Wahrheit liegt im Wein,
doch kann es manchmal sein,

wenn man zuviel davon genießt,
der Geist etwas zerfließt,

Man spricht die dann ganze Wahrheit aus,
bekommt aber dafür keinen Applaus,

Dann trinke langsam mit Genuss,
bleib locker bis zum Schluss .



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[Bild: ly3vlzf7.png]

Galles-Plaza auf dem Dürkheimer Wurstmarkt und auf dem Bad Cannstatter Wasen vom 23.9 - 9. 10 2016
Zitieren
#2

...ich war letzten Freitag abend mit meiner Lady auf dem Freinsheimer Altstadtfest. Das war schon klasse, was da geboten war. Wein, Wetter, Winzersteak vom Feinsten ! ..... und der Dürkemer markt iss auch net von schlechten Eltern. Die Anfahrtszeit iss halt von meinem QTH schon ein Stück. ...aber den Schwaben ist das eh zu weit, oder ?

gruß
Senator

mit freundlichem Gruss

de Kurt  Senator  /  13HN1806  / DO5KVW

Motto:  lieber Kurzwelle als Neue Welle

Kisten:  President, TEAM, STABO,  KAISER, DNT,  Yaesu,  Anytone;  BAOFENG ...
Antennen; Horizontal / Vertikal;  A 99, Dipol etc.
Zitieren
#3

Also wenn ich mir die Mühe mache auf den Cannstatter Wasen zu fahren, dann werden es die Schwaben auch schaffen nach Dürkheim zu kommen

Gruß: Hans-R.
Zitieren
#4

Selbst Schuld :-)

Gruß: HR
Zitieren
#5

Isch wohn zwar bloos 20km vum Worschmarkt weg, awa isch war schunn iwwer fuffzeh Johr nimmer dort, weil mass zu voll un zu deier worre is.

Achim

73 Achim (13HN465)
Zitieren
#6

Jo Achim,

die Zeide ännern sich und wammer schun lang nimmer do war, merkt mers besonders deitlich...

Frieher ™ hots emol e Funkerdreffe dort gewwe, ob mer des widder hibekumme deed?

Für Nicht Pfälzer: Dürkheimer Wurstmarkt , das größte Weinfest der Welt und früher gabs dort sogar Funkertreffen inkl. reserviertem Parkplatz und Einweisung per CB-Funk. Damals war 20km rund um Bad Dürkheim Mega-Verkehrsstau und wir haben über Schleichwege die Leute zu unserem Parkplatz (CB-Funker waren zugleich Parkwächter) gelotst, das war Klasse... :-)

73 & 55 (Gruss)
Henning Gajek
CB: Bad Dürkheim 23 / Bravo Delta 23 / 13HN23
QRV seit 1977
Zitieren
#7

Zitat:Henning Gajek schrieb:
Jo Achim,

die Zeide ännern sich und wammer schun lang nimmer do war, merkt mers besonders deitlich...

Frieher ™ hots emol e Funkerdreffe dort gewwe, ob mer des widder hibekumme deed?

Für Nicht Pfälzer: Dürkheimer Wurstmarkt , das größte Weinfest der Welt und früher gabs dort sogar Funkertreffen inkl. reserviertem Parkplatz und Einweisung per CB-Funk. Damals war 20km rund um Bad Dürkheim Mega-Verkehrsstau und wir haben über Schleichwege die Leute zu unserem Parkplatz (CB-Funker waren zugleich Parkwächter) gelotst, das war Klasse... :-)

Des muss mer mol ausprobiere konn net mer wie net funktioniere
Zitieren
#8

Jo Achim und Hans,

däden ihr kumme?

An alle Nicht Pfälzer: Funkertreffen auf dem größten Weinfest der Welt - würdet ihr kommen?


73 & 55 (Gruss)
Henning Gajek
CB: Bad Dürkheim 23 / Bravo Delta 23 / 13HN23
QRV seit 1977
Zitieren
#9

muß mein Chef bestesche dass er mir frei gibt Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Zitieren
#10

https://plus.google.com/1079750296761065...ca4HZtPg4X

Vun mir gfilmt
Zitieren


Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste